Lättläst
Välkommen till Lättlästa sidor.
Här kan du läsa lättlästa texter om Tyresö kommun.
Inga svåra ord och långa meningar finns med.
Du får veta vad kommunen har ansvar för
och vilken service du kan få av kommunen.
Du kan klicka på rubrikerna här nedanför.
Då kommer du till en sida som kort beskriver
kommunens ansvar och service inom området.
Aktuellt: Om Rysslands invasion av Ukraina Länk till annan webbplats.
Vill du få texten på en sida uppläst för dig?
Här står hur du gör:
Få texten uppläst
Sidan publicerad av:
webmaster@tyreso.se
Senast uppdaterad: 9 mars 2022
Hitta på sidan