Synpunkter och felanmälan

Hjälp till att förbättra kommunens verksamheter! I vårt digitala formulär kan du lämna synpunkter och felanmäla.

Här hittar du också journummer samt information för dig som är hyresgäst i kommunala fastigheter.

Synpunkter och felanmälan

  • I vårt digitala formulär kan du enkelt lämna synpunkter och felanmäla:

Synpunkter och felanmälan Länk till annan webbplats.

 

Bild på synpunktsformuläret

Journummer – vatten, avlopp, gator och fastigheter

  • Akuta fel på kommunens VA-nät, gator och fastigheter efter kontorstid, telefon 08-721 23 16.
  • Slamtömningsjour efter kontorstid, telefon 070-525 40 41.

Flera journummer hittar du på vår kontaktsida

Hyresgäst i kommunala fastigheter? Felanmäl och beställ här

  • Samlad information för dig som hyr lokal och är hyresgäst i kommunala fastigheter genom fastighetsenheten:

Felanmäl, beställ – och se svar på vanliga frågor

Lämna förslag till Tyresös politiker – Tyresöinitiativet

  • Genom Tyresöinitiativet kan du enkelt lämna förslag till Tyresös politiker. Du kan också stödja andras förslag och på så sätt visa kommunens politiker att många tycker likadant i en särskild fråga.

Tyresöinitiativet

Kontakt

Servicecenter

Besöksadress

Marknadsgränd 2
Tyresö Centrum

 

Du når oss via gångbron som börjar vid hissen ovanför rulltrapporna.

Allmän handling

All kommunikation med kommunen blir allmän handling och kan komma att lämnas ut.

Servicecenters öppettider, besök och telefon:

Måndag-torsdag: 08.00-17.00
Fredag: 08.00-15.00

Begränsade öppettider

Sidan publicerad av: servicecenter@tyreso.se
Senast uppdaterad: 12 februari 2025